Sammanlagt har jag hunnit med en massa!

Först och främst börjar jag det här inlägget med att gratta världens bästa kompis, Lovisa Rempa Renberg på sin 17-årsdag<3
Sen så har jag tänkt lägga upp bilder från den senaste halvmånaden!
Let's do it
har varit skitful tillsammans med arvid♥
har åkt buss till umeå för att spela match (vinst med 6-0 tror jag!)
har ätit kräftskiva hos el mormor and moffe i klutis. Själv skalade jag en kräfta innan magen vändes ut och in p.g.a. bajset under kräftans mage, uek. Åt paj istället.
har återigen varit ful med arvid♥
har tagit egobilder och ätit glass
har varit på matfesten och fått en glimt av Babben (ser ut som hon fick en glimt av mig med..)
har varit med Carro...
... Och lovisa!
har nördat mig med Lova
har bytt ansikte med henne också
har vaknat upp av elsa som krupit ner i min säng♥
även tagit världens sötaste bild (på henne) med henne!
Arvid kom hem igen efter 5 lååååånga dagar i Stockholm, poppis!
jag och arvid har lagat trerätters bestående av
1. Räkröra på toast
2. Grillad fläskfilé med pommes och haloumi
3. Vitchokladpannacotta med hallon på toppen
har pussat på världens sötaste, fulaste, snyggaste pojkvän♥
/linke

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack Linnea!

2011-09-04 @ 22:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0