äntligen 17

Inte för att det är något att skryta med.. Men det känns ändå skönt att jag blir äldre!! Tjejerna från klassen har varit här ikväll och firat mig lite. Vi har ätit och ätit och suttit och pratat hela kvällen! Har sådan underbar klass♥

Nu väntar en födelsedag som blev lite omplanerad.. Ska nämligen till Umeå hela dagen och spela match, men hoppas på ett varmt välkomnande när jag kommer hem!




Fick en av de bästa presenterna man kunde få (speciellt om man har nött hår) Bra värmeskydd, samt Schampoo balsam och hårinpackning! Är jätteglad!

Nu ska jag ta och sova och när jag vaknar så får jag frukost på sängen av min lillasyster! Snäll hon är!

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0