Svaren på frågestunden vi hade för drygt 2 månader sen....

vad tycker ni om gud?
tror ni att jesus fanns?
hur känns det att bli konfaledare?
varför är hanna nygren så himla bra?
Vad söker du hos en kille?:)
Vad tkr du om www.oliviasphotolife.blogg.se ?
Vad är en smaskig fråga?
skulle ni flytta till norsjö och vara tvungna att bo här tills ni är 25 för en miljon?!??!?!
varför har... du och lovisa 6 armar? läskigt:s
till Linnea/ är du på g med en äldre kille? ;)
Vi svarade på frågorna var för sig och ingen av oss såg den andras svar innan man själv svarat! Kan ju vara kul att veta..

vad tycker ni om gud?
Linnea: Som konfaledare borde jag inte svara såhär..... Men jag tror inte att det finns någon gud
Lovisa: Det är ingenting jag tror på.. det är så orealistiskt som det bara kan bli!
tror ni att jesus fanns?
Linnea: Nä
Lovisa: jag vet inte, men det sägs ju så
hur känns det att bli konfaledare?
Linnea: Det känns som ett kul sätt att tjäna pengar på!
Lovisa: Jättekul! längtar verkligen efter lägret till Stockholm. Åker faktiskt om sex dagar och det kommer bli awesome!
varför är hanna nygren så himla bra?
Linnea: Hmm...
Lovisa: För att.... hon föddes så. Nä men jag ch hon bildar världens bästa ledarpar + ante;)

Vad söker du hos en kille?:)
Linnea: Söker ingenting, har redan hittat min drömkille♥
Lovisa: Killen ska göra mycket för en, vara en snäll och jättemysig kille, omtänksam och brydd. Han ska även se bra ut. Men en kort förklaring - han ska vara världens bästa!

Vad tkr du om www.oliviasphotolife.blogg.se ?
Linnea: Har aldrig kollat
Lovisa: Aldrig läst bloggen!

Vad är en smaskig fråga?
Linnea: En fråga som är smaskig att veta svaret på!
Lovisa: När någon frågar om jag vill äta grillat (det var det första jag komme på hehe)

skulle ni flytta till norsjö och vara tvungna att bo här tills ni är 25 för en miljon?!??!?!
Linnea: Vääääldigt tveksamt
Lovisa: Den summar räcker inte.. Vet inte om det skulle finnas någon summa som skulle få mig att flytta dit..

varför har... du och lovisa 6 armar? läskigt:s
Linnea: Vi föddes med tre armar var, skönt att äntligen komma ut med det!
Lovisa: det har vi inte.. och kommer aldrig att ha, hoppas ja!

till Linnea/ är du på g med en äldre kille? ;)
Linnea: Ja, han är exakt en vecka äldre.. på gränsen till pedofeli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0