same same but different

alltså det här är ingen vanlig linnea-bild, men jag gillar den endå på nåt sätt, ljuset träffade typ ansiktet på ett fint sätt..fast den var ändå lite för sur för att vara fin. hehe okej ska sluta snacka om mig själv nu....
Idag är det ingen vanligt dag! Det är nämligen en dag som bara inträffar 52 gånger om året! FREDAG! För exakt ett år sedan den här dagen såg mitt liv ut helt annorlunda i jämförelse med idag. har ny klass, nytt lag, ny kille♥ Jag kan inte klaga!!
Har precis skrivit klart en uppsats som jag gruvat mig för i flera veckor och aldrig tagit itu med, men NU den sista inlämningsdagen är den klar, life is gooood. Fortsätt njut av ledigheten, snart är det skola igen.
/linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0