kämpar enda in i slutet

Av ren förtvivlan gav jag upp pluggandet. Vi har kursprov i fysik på fredag och jag känner inte att jag kan mycket av de 13 kapitel eller vad det nu är.. Jag sitter som ett frågetecken och känner att jag inte borde göra detta. Dagens uppgifter klarade jag inte på egen hand och det var ingen hemma som kunde hjälpa mig heller.. Men hoppas och tror att min bror kan hjälpa mig imorgon så att alla bitarna faller på plats. För vill trots allt inte få ig på denna kurs eftersom jag ska gå fysik B. Lycka till!

Men alla andra får ha en bra kväll medan jag får fortsätta att försöka..



Har min gamla dator...

Måste få ladda upp energin med denna sommarbild!

/lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0