det rullar på




Kvällen liknade gårkvällen! Plugg plugg och åter plugg. Känner mig faktiskt rätt nöjd efteråt nu när jag vet att jag har ansträngt mig litegrann iallafall.

Har märkt att alla har fått veta komunjobben och inte har jag fått något brev inte. Men som tur är har jag fixat andra jobb! (duktigt av mig) Jag jobbar som konfaledare för Stockholmskonfan och nu om cirka en vecka åker jag ner i en vecka med gänget vilket jag verkligen ser fram emot!!! Hoppas på att det kommer bli världens roligaste jobb (det måste det bli eftersom det innehåller grönan, stan, lekar, fotboll, mys, ja allt kul man kan komma på). Sedan under själva sommarlovet ska jag jobba på gokartbanan. Så alla vänner, ni måste komma dit och hälsa på mig. Det kommer nog också vara riktigt kul! + det ger mig money money money!

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0