curly zoey

Hej hallå! Jag slutade skolan idag klockan 20 över 12 med en kramring med klassen. IFALL att jorden nu skulle gå under på lördag. När jag kom hem satte jag mig framför datorn och började skriva på min svenskauppgift, har nu efter 3½ timme skrivit 3 rader...........
Helt plötsligt kände jag för att locka håret. Sagt och gjort:
"Hej jag heter Linnea jag försöker vara söt på bilder hihi=)=)=)=)=)"
Som synes så orkade jag inte göra så noga och dessutom bara halva håret vilket leder till att jag måste gå och duscha snart för att få ut dessa abnorma* lockar.
(*vet inte riktigt vad det betyder men låter som en blandning mellan enormt och aborre så det passade bra)
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0