bättre sent än aldrig

Då kör vi veckans blogginlägg då!

Idag vaknade jag upp trött och sömnig hos Arrepongken(som lova stavar det) vi åt frukost sedan körde jag iväg till skolan med min racermoppe som går 20 km/h när man är två på den, blir retad för det... Men den är röd och fin och har ett hello kitty klistermärke på sig = vackert! Hur som helst så var jag ensam på moppen så då gick den racersnabbt iallafall.

På skolan väntade ett nationellt prov i Matte A. Del 1 gick bra, bättre än förväntat, men Del 2 fattar inte jag vad jag höll på med..så det släpper vi!

Efter provet hade vi lektion i 45 minuter sedan slutade vi!! Klockan var då 11.11 för att vara exakt. Gillas gillas gillas.

Moppade hem och väl hemma har jag varit med Elsa litegrann. Ikväll kommer "hjärtat" (internskämt) hit.


jag och elsa, mitt charmtroll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0