jobba hela dagen (helgen) lång!

Nu närmar vi oss helgen och det brukar betyda ledighet. Men inte för mig och Linnea. Vi ska och jobba i Munkviken med alla 96:or somgår konfa. whiieee! Vi får göra det bästa av situationen och göra det till en rolig helg. Jag hade helt glömmt bort att vi skulle dit i helgen och blev lite ledsen.. För jag hade tänk att jag skulle få vara hemma nu i helgen för det har jag inte varit på länge.. Men men jobba det är bra. För jobb betyder att man får det kul senare!

Lite bilder från vår konfatid. Det var verkligen ett minne för livet att konfa sig. Det var så kul att jag nästan vill göra det igen. Bara om vi får ha samma grupp och samma ledare!





/lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0