opps


foto: klara

Min dag har inte varit den bästa idag... Tar det från början:

07.00 Väckaren ringer, jag snoozar 3*5 minuter och stiger därmed upp kvart över 7.
07.16 Ställer mig framför spegeln och inser att det inte var så smart att somna med blött hår igår iaf...
07.17 Klär på mig
07.23 Försöker få ordning på håret. Vatten, plattång, vax(????) och hårspray behövdes, ändå såg det ut att komma direkt ur helvetet.
07.45 Borstar tänderna efter att ha insett att jag inte kommer hinna fika frukost
07.53 byter tröja
07. 56 knyter på mig skorna och går ut.
SPRINGER sedan till bussen eftersom den går 07.55.... Jag hann precis.

För att inte dryga ut mer på det här inlägget kan jag sammanfatta resten av dagen kort:
* Tråkig förmiddag där vi inte gjorde ett skit
* Fisksymfoni till lunch - godare än väntat!
* Engelska - Vi skulle läsa bok, det gjorde vi inte. Vi pratade.
* Idrotten var jag inte på med eftersom jag har ont i knäet, somnade i omklädningsrummet medan de andra idrottade.

Förlåt för det långa inlägget.... /Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0