kort sammanfattning på helgen

Så var denna helgen slut. Det har varit lite småutmaningar i Munkviken, men det var väldigt kul. Det var alltså 70 stycken konfirmander som vi och några till har haft lite ansvar över. Har lärt mig alla namn på alla som är med i min grupp vilket jag tycker är väldigt imponerande. Men måste erkänna att jag är lite småtrött efter helgen. Det har varit långa dagar.





Några av oss ledare när vi var ute och skulle lära oss alla övningar/utmaningar som komfirmanderna skulle gå senare på dagen.

Idag på morgonen blev jag hämtad av pappa kring kvart i 11 för att jag skulle och spela match mot Kaif. Vi vann matchen med 3-2 men kan inte riktigt säga att det var en höjdarmatch.

Ska till älsklingen nu! puss godnatt

/lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0