blablabla.. allting är toppen!

Nu är jag äntligen klar med mitt svenska arbete som jag försökt att få till de här senaste dagarna. Känner mig rätt nöjd och nu vill jag bara släppa allt skolarbete. I veckan har vi ingenting mer... Förutom kursprovet i tms (teknik, människa, samhälle).

Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem så hon kan skjutsa mig till Joel. Ska dit och sova. Har inte träffat honom på hela helgen. Så det ska bli mysigt. Men innan det måste jag lägga om mina sår. Jag förstår inte varför alla mina sår/tår blir infekterade hela tiden. Det gör så ont... Jag går runt som en haltande pinne på dagarna för jag plågas av dessa sår.

Förutom de är jag jätteglad och allting känns toppen! Älska livet!



Imorgon blir det madrassåkning med klassen. Kommer bli kul med våra taggande flickor och pojkar! godnatt

/lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0