Hang with me



Dagen bjöd på sol och bad, hann även med lite shopping! Den var efterlängtad, hade inte varit på stan på evigheter. Hittade lite nytt att stoppa in i sommargarderoben!

Jag följde med Joel till hans stuga, där är vattnet varmt och skönt. Fast just när vi skulle bada gick solen i moln och då var det inte lika varmt och skönt längre. Men solen kom tillbaka när vi skulle äta middag! En kort sammanfattning - Dagen har varit mysig och kommer nog fortsätta vara det. Eftersom Joel kommer hit och då ska vi äta jordgubbar med grädde och kanske se en film också!

Lyssnar just nu på Robyn, måste känna till några av hennes låtar. Ska ju trots allt dit och se henne på fredagkväll!

/ lovisa 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Sv; Jo visst kan jag det!

Fast jag är hos min moster nu så kan lägga in fler bilder då jag kommer hem till skellefteå ^^

2011-06-27 @ 22:05:25
URL: http://chokladpraliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0