Första dagen på jobbet...

Hade inte så mycket saker att göra..



Jag ville bara ut i värmen..



Klockan tickade. Jag började kl 12 och slutade 20.00. Egentligen var det bara skönt att få en lugn första dag, men klockan gick riktigt sakta när det inte fanns något att göra..

När jag slutade hämtade familjen upp mig för vi skulle på o'learys och äta. Gott var det och jättemysigt eftersom vi kunde sitta ute utan att frysa. Jag kände mig inte så värst pigg och hade inte gjort det på ett tag. När jag kom hem tog jag tempen och det visade sig att jag hade 38 graders feber.. och nu idag har jag bara legat inne i sängen och sovit och tagit det lugnt. Är less på vara sjuk nu.. så hoppas det känns bättre imorgon!

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0