smyckeskär

Tidsinställt

Under dessa lediga dagar har jag spenderat lite av min tid på stan. Det var verkligen evigheter sen jag var det. Därför har jag inte sett allt nytt som har kommit in. Egentligen ska jag hålla mig borta, för jag försöker leva lite snålt. Behöver spara mina pengar. Och under denna månad har det gått bra! Men hittade iallafall ett halsband, ett armband som jag  inte vet om jag ska behålla.. Måste tänka efter om det bara kommer kännas som ett impulsköp. Sedan köpte jag en tröja till mig och min syster. Reaktionen jag fick när jag kom hem av mamma var. OJJJ vilken fin tröja du har köpt. Hon ville ha en själv, så jag har väl köpt en liten tantig tröja.. men skitsamma! 




/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0