slingat håret

Under lovet slingade jag håret. Det var ett tag sedan nu. Men har inte visat det, det har som inte blivit av. Kan inte säga att det syns så mycket. Men lite ljusare blev det iallafall. Det ser ut som att jag har sommarblek och ljust hår. Det känns så mycket fräschare, men det är som sagt nästan ingen som ser att jag gjort det. 



Det var lite svårt att ta med mobilkameran.. Frågan är kommer jag någonsin färga håret någon annan färg är att bara ha blont. Tycker att jag passar i blont, för det är min riktigt hårfärg. Men mörkbrunt? Hur skulle det se ut? Kanske snyggt kanske inte..
/ lovisa


Kommentarer
Postat av: lovisa

Snyggt!=D

2011-01-14 @ 08:34:39
URL: http://lovisaforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0