Minnen som får mig att le och sakna

Har suttit och läst igenom typ hela bloggen, denna månad är det 2 år sedan vi startade. Men hur som helst så har jag skrattat otroligt mycket åt alla knäppa inlägg.. Detta gör mig sugen på att börja blogga mer, man ska skriva ner sina minnen medan man kommer ihåg dom!

Ska sammanfatta jullovet i punktform
ω Mysig julafton med massa fina presenter
ω Fjällen med Lovisa = chillaste på lääänge.
ω Nyår - fjällen, god mat osv.
ω Jobbiga funderingar
ω Sunnanåcupen på Eddahallen - blev verkligen inte som jag hade förväntat = tråk
ω Piteå med Matilda och Carro
ω Bio med Lovisa, Joel, Matte och Isak HAHAHA roligt....
ω Kalas för lilla Elsa som fyller 2 år imorgon!
ω Sen har jag varit hemma mycket och bara tagit det lugnt

Julaftonsbild. Älskar er systrar♥ (apan ville va med)

/pinne (som lovisa har börjat kalla mig av någon anledning............................)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0