vardagsinlägg

Jag behöver en privat lärare som skulle kunna hjälpa mig dygnet runt med allt jag behöver hjälp med. Har kämpat med fysiken nu och jag förstår verkligen inte vad jag ska göra.. Undra hur det kommer gå på detta prov när det väl kommer..

Världens underbaraste klass!



Idag under matten när vi tog vår såkallade pratpaus. Det är nog det bästa med hela mattelektionen, tänk att man kan hitta på så många och roliga saker just under mattelektionen som man inte gör under rasterna.



Sedan hade vi skidor på idrotten. Det var hur kul som helst. Vi skulle träna på att åka ner för backar. Vi höll till vid backen där man går ner till kyrkholmen. Den är inte speciellt brant, men svår var den. Det märktes för alla i klassen som var med på idrotten ramlade i den djupa snön. Vissa (många) med huvudet rakt ner i snön medan andra föll på rumpan. Ett gott skratt blev det och jag nästan längtar till nästa lektion om de ser ut så här.

Och JA, jag ska också försöka på den där bildutmaningen, börjar imorgon!

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0