kaozz

Måste berätta om gårdagens pinsamma event.. Jag och Matilda kände suget efter en smarrig pommeslåda från Frasses. Så vi gick dit, beställde och hämtade brickan med de delikata pommes fritsen, mellanläsken, en smältost och en orginaldressing och en "påse" salt (viktigt med detaljer, jag vet!) När jag sedan skulle ställa ner brickan på bordet lyckades jag (FATTAR INTE HUR) missa bordet (?!?!?!?!) och all dricka spred ut sig över frassesgolvet tillsammans med den orangea kladdiga smältosten...
Matilda till dom som jobbade
- vi råkade..eh..spilla lite...

Historien slutade lyckligt i varje fall! Jag fick en ny dricka och smältost, och blandningen på golvet torkades upp. End of story.

nu är jag hemma med Elsa:*



/ingen annan än Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0