dagens bild + lite annat

Sitter på skolan och väntar på min träning som börjar 16.40. Egentligen slutade vi 11.15 för massa lektioner har gått bort. Men såklart var det information om individuella val som gjorde att vi var tvunga att stanna på skolan och vänta, den började kl 13.30. Men fram tills det gick nästan hela klassen och åt på dallas. mumssss, det var jättegott. Där satt vi i över en timme.

Jag har också hunnit med att köpa dom poppulära carlingsjeansen. De ljusa, det kommer passa så bra nu när våren kommer snart (eller om några månader). Det är mitt första par, nästan otroligt eftersom att nästan hela Skellefteå har jeansen, förutom jag då.. Jag nästan längtar till att sätta på jeansen för de är ju så sköna.

Såg att Linnea tog två bilder om dagen, vilket jag inte riktigt håller med om. Känns som om det blir så tjatigt om vi båda två ska lägga in två inlägg med bara en bild på. Men vad tycker ni?




Två bilder på min familj från våran underbara (finner nästan inga ord) resa! Det är nog den roligaste och min mest upplevelsefyllda vecka någonsin i hela mitt liv. Jag förstår inte varför mamma och pappa inte vill åka med oss nu i sommar när vi vill följa med hela familjen. Kan vara ekonomin.. Men jag har just nu tittat genom alla bilder och får nästan gåshud när jag ser och minns allting. ♥ Jag blir bara så GLAD!!



/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0