jag gillar bilkörning

För första gången i mitt liv var jag ute med bilen och övningskörde. Det gick toppenbra enligt mig, vet inte riktigt hur pappa tyckte det gick.. Men är nöjd över att det var första gången. Jag körde till Klutmark och hämtade min bror. Sedan körde han tillbaka till musikskolan och där körde jag själv. Jag körde till och med i en rondell! Fast det ska inte vara svårt att köra bil när man har automatväxlad bil.

När jag kom hem bakade jag en kladdkaka och satte mig och såg Wall Street med mamma och pappa. Det blev en liten myskväll som man borde ha lite då och då.

Nu ska jag ta och sova. Sova länge eftersom vi har sovmorgon imorgon. Det kommer göra hela min dag.



Trött men glad bilkörande tjej!

Har även stukat foten igen... men det är redan på bättringsvägen så det kommer bli bra snart.

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha alltså du och din fot!!

2011-02-10 @ 18:00:35
URL: http://rebeccalindskolds.blogg.se/
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Fan va duktigt av dig att köra i en rondell under första övningskörningen :D

2011-02-13 @ 13:18:26
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0