funkart?

Jag har kommit på en teori! Om man är sugen på nåt gott, i mitt fall choklad, och tänker fara och inhandla detta, men inte vill äta så mycket onyttigt så kan man göra på detta viset för att förhindra sötsuget:

Steg 1: Leta upp en frestande bild på din sötsak


Steg 2: Leta upp en äcklig bild på någonting som äcklar dig (snor äcklar mig)


Steg 3: Sätt bilderna bredvid varandra och voilá!


(bilder från google.se)

Steg 4: Tänk dig att snoret och chokladen blandas till en enda smaskig sörja

någon som är sugen på choklad?


Om det inte funkar kan man bara göra som mig, köp din choklad, ät den och NJUT!

/Linnea

Kommentarer
Postat av: claudia

he funkart...

2011-02-01 @ 23:32:03
URL: http://claudial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0