Ett fullsatt Ullevi - det är häftigt



Tänk att jag är en av de tusentals som sitter på läktaren. Det var så coolt! Den här låten tar fram alla minnen jag har av gothia. Det är verkligen en upplevelse som alla fotbollsspelare vill vara med om!!!



Här är fyrverkerierna, det kan inte är så kul att kolla på om man inte var där. Men alla ni flickor och pojkar som var där ni känner väl igen er?

Ska troligen med min lillasyster nästa år när deras lag ska dit. Jag vill verkligen på invigningen igen!

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: klara

haha ååhh blir typ ledsen när jag ser dom där... tänk att man bara fick uppleva de där en gång :(

2011-02-05 @ 01:33:00
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0