diskret

vaknade med 37,8 i feber och pallrade mig iväg till skolan. Där har jag inte gjort någon nytta at all så kändes bara ovärt att fara. Slutade klockan 4 och var inte hemma förrän 5... Ikväll blir det att chilla i sängen och se på tv♥ det känns underbart.

nu vill jag bli frisk, för till helgen har vi cup i bollhallen, där vill jag vara med!!!!!!!!!!!!!!!
bilden är från förra cupen där vi var bänkade typ hela tiden, gillas!;)

avslutar inlägget med en störning: Jag blir störd på när tjejer viskar och ger blickar på stan. Ska man göra det kan man väl göra det lite diskret? omg...

/linnea

Kommentarer
Postat av: frida lundberg

nån måste ju vara bänkad också hehe!

2011-02-21 @ 21:32:41
Postat av: frida lundberg

nån måste ju vara bänkad också hehe:)

2011-02-21 @ 21:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0