alltså OH MY GOD

Imorse klockan 07.33 befann jag mig utanför moröns klubbhus för avresa med a-laget till Luleå. Då hade jag ingen aning om att denna resa skulle chocka mig rejält. Jag och tre julior hade blivit inkallade att spela eftersom a-laget saknade folk. Så vi åkte upp.

Jag hade inga förväntningar av att faktiskt få sätta min fot på spelplanen, men så blev det.. När det var 40 minuter kvar av matchen sa tränaren åt mig att jag skulle börja värma upp. sagt och gjort. (vet att ni vill höra alla detaljer om uppvärmningen, men för att göra en lång historia kort så skippar vi det) Jag som har spelat mittback i hela mitt liv (läs: HELA MITT LIV) skulle hoppa in som FORWARD(??????) omg. Kände mig som en höna utan huvud som sprang omkring och virrade på planen... hoppas jag inte gjorde bort mig totalt iallafall. (säg inte om jag gjorde det, ni som vet, för jag vill inte veta!)


gamla, gamla, gaaaamla queens

/linnéa


Kommentarer
Postat av: Sannie

Glad alla hjärtans dag!

Idag anordnar jag en tävling då du kan vinna ett porträtt på en kändis som jag ritar till dig, va med och deltag vetja! :)

2011-02-14 @ 10:28:45
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Humlan

Forward? Coolt!

2011-02-16 @ 11:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0