Allting känns toppen

Har en riktigt kul men fullbokad tid här framöver. Veckans helg är den enda helgen som jag är hemma på en månad.  För nu ska jag ut och resa så det bara sjunger om det. Har nog aldrig varit iväg så här mycket i hela mitt liv under en sådan kort tid. Känns som att det kommer bli underbart!

Den 24 feb – 28 feb ska jag troligen till Göteborg och spela finalspel i futsal. Bara min fot har hunnit bli bra. För någon vecka sen vann vi kvalspelet och det gjorde att vi nu är vidare till finalspel. Vi kommer som sämst 8 av alla f94 lag i Sverige! Det ska man vara nöjd över!



Den 3 mars – 6 mars ska jag till Stockholm med Joel. Vi ska och hälsa på hans pappa. Vi ska även ut med båten Birka på minikryssning (eller vad man ska kalla det). Det kommer bli en jättemysig helg med älsklingen i huvudstaden. Jag längtar så mycket!



Den 11 mars – 13 mars ska fotbollslaget till Luleå och spela cup i Arcushallen. I år slipper vi den lilla föreningslokalen som vi bodde på förra året. I år slår vi på stort och bor på hotell. Det kommer bli jättekul! Hoppas bara kroppen är igång till dess.



Alla dessa tre saker längtar jag så mycket till att jag knappt kan sitta stilla! Denna månad framöver kommer bli superbra. Har dock rätt mycket skolarbete som jag ska klämma in. Men det kommer nog gå vägen.

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0