6e dagens bild: En bild på du och en vän du inte varit med på länge



Här kan man säga att det inte bara är en vän utan många vänner. Detta var nu ett tag sedan jag träffade dessa tjejer..

Varför kan jag inte hålla mig till en bild, utan varför tar jag alltid med två stycken?

Sedan:


Denna vän. Det här känns som att det var evigheter sen, men jag minns verkligen när vi skickade omkring denna hälsning. Vi kunde iallafall inte ha mycket att göra om man gör en sådan här skylt.. haha Men det är lite synd att tiden gjorde att vi gled ifrån varandra.. För som jag minns det hade vi väldigt kul ihop!

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: Filippa

Åh asså Lovisa jag saknar dig verkligen... Hatar att vi glidit ifrån varandra:( jag tycker vi ska hitta på något snart jag vill verkligen inte tappa kontakten helt med dig du var ju som sagt min bästa vän<3

2011-02-06 @ 01:49:56
URL: http://filippab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0