4de dagens bild: En bild på en konstig tid i ditt liv

Jag tar typ 2 dagars bilder / dag..

Hur som helst, nu till bilde(r)n(a). Dessa bilder representerar den oerhört knäppa tid när jag var med matilda nästan jämt. Idag gick vi på stan och jag märker att vi fortfarande är lika konstiga när vi är med varandra nu. Man får liksom damp och skrattar åt allt. Jag önskar att den här tiden kunde komma tillbaka.


"Vart tog jag fel, jag förlorade en vän
Någonstans längs bitterheten
Och jag skulle ha stannat uppe med dig hela natten
Då hade jag vetat hur man sparar ett liv"

Vilken engelsk låt?

/Malin Ida Linnea Andersson

Kommentarer
Postat av: frinke

skulle vilja gissa på the fray hehe;);)

2011-02-03 @ 15:04:26
Postat av: a

''how to save a life''

2011-02-09 @ 20:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0