Stockholm

Nu har jag kommit hem från min lilla weekend i Stockholm. Det har varit jättemysigt att få fara iväg ett tag med Joel och bara ta det lugnt i hans stuga i skärgården. Vi har hunnit med lite shopping, bad och massor med mat (kräftor). Ditresan blev lite komplicerad men vi löste alla problem som tur var annars hade jag nog bara varit hemma denna helg och varit 1000 kronor fattigare..

Sen var det första skoldagen idag! Var rätt sugen på att träffa alla från klassen och det var jättekul. Har även fått en ny klasskamrat! Schemat såg rätt okej ut men inte det bästa. Men hoppas på att jag gör bort massa kurser nu och att det bara blir bättre och bättre ju mer tiden går.




/lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0