en liten sammanfattning

Gårdagen bjöd på bad med Joel på en av de bästa bryggorna i stan! Man kunde hoppa så högt, fast själv var jag en badkruka och vågade nästan inte. Men tillslut!




Riktigt härligt! Idag har jag också varit och badat fast denna gången var de med Carro och vi åkte till Sjöbotten. De var varmt i vattnet och vi bara låg och stekte i solen innan vi var tvunga att åka hem till vår träning som började halv 5. Nu under kvällen så har jag spelat minigolf! (förlåt Linnea!)



Och efter det så gick jag och Carro till Ica och köpte frukt för 80 kr och gjorde en riktigt stor fruktsallad som vi snabbt åt upp. Vi satt ute med filtar och tände ljus. Det kändes nästan som en dejt.. men de var det ju verkligen inte! Men mysigt kan man säga att de var!

/lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0