vilken härlig dag

En underbar dag! Det är så härligt ute, jag verkligen älskar det här!

Som sagt var jag, Lovisa och Joel ner på stan och vi köpte oss varsin glass och en dricka och gick ner till den nya trätrappan (trä-terassen ?) vid älven. Det var ett populärt ställe, men kanske inte så konstigt eftersom det var jättevarmt och väldigt soligt där nere. Fast det blåste lite grann men det var nästan bara skönt, svalkande.

Nu har jag kommit hem och väntar på att vi ska sätta igång grillen. Det står grillad kyckling på menyn idag och det är en av de godaste maträtterna jag vet! Allting är så bra!



/lovisa

Kommentarer
Postat av: lovisa

Bra hållning Forsgren!

2011-04-23 @ 17:07:32
URL: http://lovisaforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0