härlig söndagmorgon

En rätt så nyvaken Lovisa sitter här vid datorn. Ljuset i mitt rum begränsade min sovmorgon, jag måste skaffa persienner eller  något liknande..

Har ont i hela kroppen sen matchen igår men det ska inte hindra mig att stiga upp ur den härliga och varma sängen. Men måste upp och äta någonting och sedan vill jag ta fram fysikböckerna och försöka göra bort lite plugg. För jag vill hinna göra andra saker idag, inte bara sitta hemma.

Måste bara tillägga att det var en jättekul och mysig lagkväll igår. har inte skrattat så mycket på länge!



/lovisa


Kommentarer
Postat av: Venessa Kerns

sv: haha ja de vare :D:D!! fin bild <3

2011-04-07 @ 15:05:52
URL: http://nattstad.se/venessa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0