18de dagens bild: En bild på din fritid

Vi har visst glömt bort denna utmaning.. och vi borde verkligen bättra oss!





Lite bilder från arkivet.. Kanske inte de roligaste bilder man kan hitta. Men har verkligen inga bilder på skoldatorn..

Jag känner mig redo för en ny vecka. Imorgon börjar jag 13.15, en drömstart på veckan. Sedan kommer den nog att rulla på och nästa helg ska jag fira joel som blir 17 år..

Idag har jag varit och kollat på domarcupen. Det gick inte så bra för oss och inte för mig. Är sjuk och jag hade inte mycket kraft över till att springa. Men det var lika kul att bara titta på! Fast det var väldigt kallt..... 

Ska sova strax för att få en lång skänhetssömn.
/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0