pucko

Det verkar som Linnea ska börja skriva, heja! Vi hade skolfoto idag.. Jag tycker verkligen inte om att ta det, och nu kommer det att kollas på i ett år från och med då skolkatalogen kommer ut. Men ääähhh..

Efter skolan gick jag med Mirjam in till stan och det är inte första gången som det hände. Det brukar hände varje dag och nu är jag less på gå omkring och strosa på stan. Vi träffade Linnea och hon övertalade mig att vi skulle och titta på träningen. Alla tre gick på ica och köpte lite macka och pucko.

Sedan på träningen så gjorde jag och Linnea inget annat än att fika och prata strunt. Det är kul!!






Kvällen spenderas med älskligen!

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: frida

Vilken skola går du på? Tänkte skolfoto, vet inte när vi har de:((:(:(((

2010-09-06 @ 21:04:52
URL: http://fridaed.blogg.se/
Postat av: frida

Jag var hemma idag så jag hoppas bara inte vi har det imorgon! haha :$ Hur är det med dig då? Har inte sett dig på evigheter :)

2010-09-06 @ 23:06:24
URL: http://fridaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0