myskväll med syrran

Ikväll har varit en myshemmakväll med syrran. Vi tar hand om vår mormor. Har inte haft så mycket "tagit hand om saker", utan mest tagit det lugnt en hel dag. Det är verkligen väldigt skönt att bara slappna av en dag. Vi har just sett film Letters to Juliette. Jag som älskar romantiska komedier tyckte självklart om denna film.

Just nu sitter vi och lyssnar på Håkan Hellström. Alla hans låtar väcker minnen från vår utomlandresa. Jag kan inte fortsätta leva i Sverige. Jag måste iväg.. Jag och Johanna bestämde just att vi ska övertala mamma och pappa att åka igen snart!






Gör vad som helst för att få  åka igen!!

Får se vad vi gör resten av kvällen

/lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0