toppenkväll

Gårkvällen spenderades med klassen på först Boda Borg sedan hos Emma. Det var jättekul. Vi samlades halv 7 och kl 7 började vi springa omkring där inne i berget. Det var lite synd att inte alla kunde komma. Men vi var ändå 19 st så vi fick ihop 4 lag. Efter två timmars tävling så var det laget ”potjapo” (alltså mitt lag) som vann. Fast det kronglade lite med stämplarna så vi vet egentligen inte vem som vann.

Efter allt så åkte nästan alla till Emma och bara pratade och hade trevligt. Det var det verkligen också. Det är så kul att umgås med klassen! Måste vi göra igen!!


/ lovisa


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det får vi göra om!! Kan inte du lägga upp bilderna du tog hos mig (fast helst inte de på mig för jag var inte alls bredd HAHA)?:D

2010-09-18 @ 18:28:42
URL: http://emmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0