fredagsmys på stan

Fredag. Gårkvällen var mysig när det äntligen händer något som inte hör till allt normalt. Efter vår träning gick jag och Linnea ner till stan för att äta, träffa Joel och sedan försöka fånga lite presentkort. Nog fick vi lite också, Linnea fick 40 och jag 30kr. Det räckte till lite godis på godisvågen.

Kvällen avslutade hos Kalle med en skräckfilm. Vi hann inte se klart, men varför ska skräckfilmer vara jätte läskiga på kvällen jämfört med på dagen? Det märkte jag nu när jag och Joel såg klart filmen idag på morgonen. Igårkväll trodde jag att den skulle vara bra, men nu när den sluta så sög den. En film kan inte sluta så!!

Nu ikväll ska jag och Lovisa hitta på nått, får se vad det blir.




En flickas bekymmer (?)

Hur ska man ha håret? Mörkare, ljusare, platt, lockigt, långt eller kort?
Nu när jag just klippt av mitt hår så vet jag inte alls hur jag ska göra, allting blir konstigt. Det tar ju ett tag innan allting ser så "rakt" ut. Hoppas det går över, annars är jag rätt nöjd med frillan, ingenting som är nött.

/ lovisa


Kommentarer
Postat av: maajjaaa

cp unge.. :(



för bilden alltså

2010-09-26 @ 12:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0