I'm soooooo great

När jag vaknade imorse så låg jag på någonting. Det var varmt och mjukt, och kändes tungt. Jag lyfte på saken och till min förvåning satt den fast på min kropp! Det var ju min arm, som hade domnat bort. Lite obehagligt att faktiskt inte känna sin arm.
Då tänkte jag att nästa gång det där händer så ska jag testa bita i min arm.. För det borde ju inte göra ont? Dock lär det ju kännas när armen vaknat till lite, så det kanske inte var en sådan bra idé.. Men jag vill typ prova, mohahaha


Igår när jag var sjuk och hemma från skolan (är jag nu också) så laddade jag hem lite nya teckensnitt till datorn:

synd att kvalitén blir så dålig, men det är trots allt en paint-bild ;)
är typ nöjd att jag fixade att ladda hem teckensnitten, det var faktiskt lite krångligt..

/linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0