10-10-10

Sov hos Joel igårnatt. Hans ansikte, jag tycker synd om honom men han säger inte att han har ont, men vet inte om jag tror det. Igår var vi med Matte, vi gjorde inte så mycket. Vi cyklade först ner till Ica sen tillbaka. Vi stannade vid musikskolan, men där kände  man sig inte hemma. Vi var ute ett tag till och bara chilla, ganska kul.

                            

Sedan idag hämtade pappa mig och vi tog bilen til Solbacken och skulle fixa min mobil. Vibrationen funkar inte och det som var felet var att jag inte hade den nyaste mjukvaran? Men ska iallafall testa och se om det funkar. Efter det kollade jag på min match mot länslaget.



Det var verkligen jättefint väder, fast det blåste lite och var lite kallt. Men solen sken och det var mysigt. Gillar verkligen sådana här höstdagar.

Nu ser jag flightplan, den är lite spännande. Tycker också att det är lite kul att det är den 10 okt 2010 som blir 10-10-10(..)

/ lovisa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0