SoM oM dEt VaR mÖjLiGt?


Nu har jag och lovisas svurit en ed på att försäka uppdatera bloggen lite oftare, så ni kan förvänta er:
*mer inlägg
*bättre inlägg
*fler bilder
en mer underhållande blogg så att säga!



Ikväll har vi ätit på Dallas. Jag, Caroline, Lovisa, Lovisa och Maja. Sedan for vi hem till Maja och såg idol och spelade en snutt kort. Sen for jag och hämtde Kalle sen for vi hit och nu sitter vi här. Eller jag, Kalle ligger i min säng och sover typ.

När vi var hos Maja så hittade vi en gosekanin i hennes rum UTAN NAMN (?!?!?) så jag och Lovisa R döpte honom till Snigeln Gunnar. Snigeln är förnamnet. Så hälsar ni på Maja kan ni väl hälsa på SG från mig :)?

Nu har Kalle ropat på mig 4 gånger den lilla stackaren, så ska väl gå dit och pussa på honom lite så han blir glad. Ha en bra helg!

/Linnea

Kommentarer
Postat av: lovisa

lite cool bild (A)

2010-10-09 @ 00:19:42
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/
Postat av: majaaaa

lite töntig bild (A)

2010-10-09 @ 00:49:54
URL: http://majaolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0