hemmaspa

Det var tänkt att jag skulle på stan med Lovisa idag, men då hade hon innebandymatch. Då gjorde jag ett litet hemmaspa istället. Har aldrig kännt mig renare(?) Det är så frächst fast det tar lite tid. Men man måste ta hand om sitt ansikte, även sina fötter.

Detta måste jag göra några gånger per dag, jag har verkligen jätteont i min tå, det är en liten inflamation och det är nu andra gången jag får det, förra gången var i Frankrike, då fick jag penselin, men nu kör jag på hemmakuren.


Hade tagit kort på alla mina "spa"produkter, men dom bilderna funkade visst inte, förstår inte varför..


Hör på radion, på låten Cee-Lo Green - Fuck You, men då sjunger dom forget you och shiiish istället för fuck you och shit, det lät jättekonstigt.. Kan de inte bara spela de vanliga låtarna?

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0