Grym kväll

Var med klassen i Östra Falkmark igårkväll och natt. Jag gillar verkligen min klass så mycket. Vi kan ha jättekul tillsammans.

Vi fick skjuts av våra snälla föräldrar till Mirjam och där ifrån gick vi till byahuset eller vad man ska kalla det. I Byahuset fanns en gympasal, ett rum med soffa, bord och stolar, sedan fanns ett kök. Kvällen bjöd på mycket singstar. Hela klassen var med och sjöng och det var på blodigt allvar vem som vann. Vi hann säkert köra 20 låtar skicka micken innan vi var less. Vi lekte mörkerkurragömma vi spelade 5 korts poker och vi var ute och gick och skrämde varandra! En lång kväll.

Vi hade bestämnt att ingen fick sova och Adam somnade jättetidigt, så vi var och retades med honom hela kvällen, det var lite kul. Men han blev aldrig sur, han var för trött. När alla blev trötta (kring halv 6) så bestämde vi oss för att gå och sova, men inte gick det. Det var så trångt på madrasserna. Vi hade två stycken, en stor madrass som finns i gympa salar och min luftmadrass som är 120. Och på min madrass sovde vi 5 st. Det blev nästan lite mysigt alla sov nästan på varandra.










Slita krigare som sitter till 5 på natten och spelar lite poker. Man ser en som slockande i soffan, men alla andra kring bordet höll sig uppe.

Verkligen en grym kväll och som måste göras om någon gång!!

/ lovisa


Kommentarer
Postat av: Emma

Så himla kul!:D

2010-10-17 @ 00:31:17
URL: http://emmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0