Förändring på bloggn och sjukdom på två

Som ni ser har jag tagit bort den gamla headern som vissa tyckte var frän, men det tycker inte vi, eller okej idén var frän, men inte bilderna på oss ;) Hur som helst, idag är jag hemma från skolan, hade feber imorse sen har jag JÄTTEONT i halsen.. att svälja är inte nice. Därför dreglar jag ganska mycket när jag sover.... varför svälja i onödan menar jag?!

Jag måste skriva mycket text för ska testa en grej. Men det suger för då babblar jag på om onödiga saker. Kan säga att min lillasyster Elsa också är sjuk idag, hon har dessvärre mer feber än mig och var som en liten febersäck förut idag, nu har hon fått alvedon och då blev det sprutt på henne.

Idag blir det Fiskpinnar till middag, och det kurrar verkligen i magen. Nu borde det räcka med text för mitt lilla expriment (ni lär ju se)

WOHOO det gick, haha jag är typ nöjd att bilden är bredvid texten. Nu kan jag sluta babbla.

/linnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0