det nya i rummet

Jag har inte visat och berättat om min nya garderob som jag och mina föräldrar har byggt. Det blev riktigt bra, nu kan jag få undan mycket mer och använder ytorna bättre i rummet. Eftersom jag har så litet rum måste jag göra det. Annars ryms inte många saker. Jag är verkligen nöjd.



1. Innan jag hade hunnit så långt såg det ut så där.

2. När jag bygger ihop ett lådsystem, var ganska nöjd.

3, 4. När allt var klart. (Har dock inte fixat galjar så det ser väldit stökit ut) Sedan tog mamma några gamla gardiner och satte upp, men får se hur jag vill ha det med tyget sen.

5. Skohyllan, en extragrej som var snyggt, måste fixa lite skor att fylla den med.

/ lovisa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0