denna mörka söndagskväll..

 



...Ligger jag i sängen som en liten sjukling. Jag känner mig inte så kry, har ont i huvet och tror jag har lite feber. Men inte i den västa graden. Det som kan bota mig är en lång skönhetssömn. Funderar strakt på att gå och lägga mig alldeles strax. Men innan det måste jag försöka få igång min mobil. Nu hör jag inte när jag får sms, signalen verkar ha försvunnit. Förstår mig inte på dagens mobiler.

Jag har många timmar minussömn som jag måste ta igen inatt för att orka med morgondagen och kvällen. Det kändes jätteskönt att ha sovmorgon imorgon så jag kan sova ut utan att stressa.

Jag saknar sommaren och allt färgglatt väldigt mycket. Nu kommer allting bli grått och slaskigt och det är bara motbjudande.

Ligger och lyssnar på den bästa lugna playlisten som finns på spotify, SMOOTIES heter den och det är så mysig att lyssna till när man är lite trött och bara vill ta det lugnt, rekomenderar starkt.

Har mycket att se fram emot nu den närmaste tiden! Det är så många saker som känns så roliga, kommer nog att dela med mig av denna glädje och visa var jag kommer vara med om. Men nu säger jag godnatt klockan halv 10 en söndag. Men det känns som att det är det skönaste jag kan göra just nu. Ett långt inlägg, nästan Linneaklass!


SWEETDREAM / LOVISA


Kommentarer
Postat av: maJJSJSJS

jag orkade inte läsa det där

2010-10-17 @ 22:41:52
URL: http://majaolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0