kom på en sak

Jag har börjat funderat på julklappar. Det är inte så lång tid kvar till jul. Mitt problem har varit att jag inte riktigt vetat vad jag vill önska mig. Jag har varit nöjd med det jag har. Fast några saker finns det klart. Fast igår kom jag på det! Jag var med Lovisa och hon berättade om en sak. Jag hade hört om det förrut. Men det är nog den perfekta julklappen. 



Här är några saker jag kommer att önska mig. Men det jag kommer önska mig mest är nog detta! Det skulle vara så snyggt!



Brazilian blowout. Då skulle jag inte behöva slita på mitt hår mer. Utan bara låta det växa och bli fint. Det håller i några månader men det skulle vara värt det!

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0