fixat och trixat

Under dagen har jag verkligen försökt att plugga matte till provet. Men när man pluggar så vill man eller iallafall jag komma på så många andra saker jag bara kan göra för att slippa plugga. T ex som idag tog jag och bytte ut mina ramar och satte upp en till bild och det blev faktiskt fint. Jag gick från att ha två rarmar med kort i till tre. Det blev inte så stor förändring. Men det är något som jag inte skulle ha gjort om jag inte hade pluggat :$



Rätt suddigt med min mobilkamera, men får duga.

Ska fortsätta att försöka lära mig matten vilket går sådär.. Skulle behöva lite hjälp för det är ganska många saker jag inte förstår mig på. Sedan ska jag till Joel och sova hos honom.

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0