yeeeyy!

Att febern aldrig ska försvinna. Jag blir så less.. Jag är så trött hela tiden och hör konstigt?.. Jag känner att jag inte kan göra någonting. Fast jag har försökt göra lite skola nu när jag är hemma, men det går inte så bra. Det är så mycket som måste göras klart just nu. Jag är inte ens i närheten av färdig. Så vi får se hur det går.

Nu längtar jag tills resten av familjen kommer hem, så de kan hjälpa mig lite. Och efter god mat, det har inte blivit så mycket mat nu när jag har varit sjuk. Jag var aldrig är sugen eller hungrig när jag var som sjukast. Sen så har jag haft så ont i halsen. Men det känns som att det är lite bättre iallafall och tur det.

Sedan har jag gjort massa filmer till engelskan. Filmerna är hahaha inte bra och vi har inte tränat någon gång på vårat nyhetsprogram, men det kommer typ ändå sluta bra!



Laget vann den andra matchen nere i stockholm. 5-2 mot Stattena. HEJA!!

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0