plugg plugg plugg

Nu har jag just kommit hem från skolan och stan. Vi hade trivseldag idag och klassen hade egentligen tänkt vara ute och bada och ha kul. Men det är inte riktigt rätt väder för det, så vi var inne och hade datasalen och de bärbara datorerna hela dagen. Det var rätt skönt och vi satt och jobbade med allt som vi ligger efter i och det är rätt mycket.. Som typ matte, NO och SO. Det är hur mycket som helst som ska göras.

Vi gick bara halva dagen och slutade efter vi hade ätit lunch. Men jag och några stannade ett tag eftersom vi var tvunga att jobba lite på bilden eftersom vi inte har någon lektion nu i veckan, för vi ska på frejamusikalen. Jag längtar efter att få se den. De musikalerna brukar alltid vara jättebra! Efter det gick jag och Lovisa in på stan en snabbis för att titta på lite saker. Jag måste hitta skolavslutningsskor om jag inte hittar några hemma..



Nu ska jag göra lite no så att boken blir klar någon gång..

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0