jag gillar det

Jag känner i luften att sommarvärmen har kommit, det är så skönt. Imorse kändes det inte som det skulle bli fint. Det regnade och åskade när jag hade träning kl 11. Men det gick snabbt över och när jag var hemma från träningen så var det fint väder igen. Men när jag skulle in till stan klädde mig lite för mycket.

Jag skulle till vårmässan med Lovisa och jag hade svarta långa byxor och skinnjacka som blev jättevarm. Jag ville bara hem och byta till andra kläder. Det var inte så mycket intressant på vårmässan. Därför var vi inte där så länge. Det första jag gjorde när jag kom hem var att byta till mindre kläder. Sedan satte jag mig ute på bron i solen ett tag. Det var kring halv 5. Men det var ändå så varmt! Jag längtar bara till helgen då det ska bli ännu varmare.

Men det är tråkigt, för jag får inte sitta ute i solen imorgon så mycket. Eftersom jag har match imorgonkväll.  Men det blir nog att köpa glass, dricka vatten och chilla lite. Men annars blir det att sitta inne :/ Jag kommer att vara lite nevös inför matchen.. Men det är bara bra, för så blir man extra peppad.






Lovisa har inte skickat bilderna från idag. Hon gör det säkert imorgon så då kan jag lägga ut. Men tills dess får jag ta dom hon hade på hennes blogg!

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0